om Kloster Biler

I Søhøjlandets Perle Ry har KlosterBiler fået etableret sig godt. Bilhuset indeholder skønne rammer for møder med kunder og forretningsforbindelser.

Fokuspunktet er det høje kvalitetsniveau under indkøb og klargøring af vores salgsbiler. Vigtigt er også, at kunderne får en grundig rådgivning og vejledning når de kommer for at købe eller lease ny brugt bil.

I Bilhuset finder du mange forskellige bilmærker, og har vi ikke lige bilen du søger så kan vi sikkert finde den hos en af vores gode kollegaer-vi har et stort netværk gennem 28 år i branchen.

Kloster Biler glæder sig over, at vores kunder er trofaste og loyale. Kunderne kommer fra hele Danmark, og de kommer igen og igen for at købe bil og få en god bilsnak.

KlosterBiler blev grundlagt af Bjarne Kloster i November 1993 som et autoværksted i Hammel.

I 2008 blev lokalerne for små og vi flyttede til nyt domicil i Ry, i den forbindelse kom vi med i Danmarks største værkstedskæde AutoMester.

Deraf det nye navn Ry AutoMester som i dag er en moderne og lokal funderet virksomhed som udfører alt inden for service & reparation af alle bilmærker.

I 2014 udvidede vi forretningen med en salgsafdeling på den anden side af vejen. Det blev hurtigt en succes og vi har nu solgt over 1000 nyere brugte kvalitetsbiler.

2022 bliver så året hvor vi deler aktiviteterne op i 2 værkstedsdrift & salg af biler. Nyt navn KlosterBiler og et generationsskifte er kørt i stilling - Kevin Kloster er med på banen.

Ry AutoMester fortsætter selvfølgelig som vanligt og Bjarne Kloster vil være at træffe på begge sider af vejen.

2022 er også starten på vores biludlejning hvor privat & erhvervskunder kan kort & langtidsleje en bil. Der vil i løbet af 2022 komme prislister på hjemmesiden, til da er vi klar på tlf. og mail med priser og muligheder.

Denne side er beskyttet af reCAPTCHA og Googles
Privatlivspolitik & Servicevilkår gælder